Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Zajímavý pohled "za oponu". Docela by mne zajímalo, do jaké míry si letušky mohou zvolit destinaci. A kdy jim vlastně začíná pracovní doba (s příchodem na letiště, či do letadla?)

0 0
možnosti
Foto

Destinaci nám vetsinou pridelí, ale máme možnost si i zažádat:) No a placeni jsme až od toho momentu co se letadlo začne pohybovat po dráze.

3 0
možnosti
Foto

Moc se mi líbí, jak píšete, i když je znát, že už jste nějakou dobu mimo české prostředí. Jako skalní Grammar Nazi se mi občas otevírá kudla v kapse, ale pište dál, jste fajn!

0 0
možnosti
Foto

P25e26t35r 20N85a29j40e73r

21. 11. 2019 12:41

Nějak mi tam chybí sex s kapitánem nebo druhým pilotem .

1 2
možnosti
Foto

Na to nevím co rict, osobni zkušenost nemám:))

4 0
možnosti

Zajímalo by mě, zda paní s jídlem s ořechy někdo vysvětlil, proč ten zákaz. Podle textu ji to sice pořád někdo zakazoval, ale řekl jí někdo, co se může stát?

0 0
možnosti

Věřím, že jí to vysvětlili. Čas na to mají a i zkušenosti. Ale máte pár procent lidí, co si nenechají výsvětlit nic. Vzhledem k tomu, že v letadle je pár stovek lidí, máte jich dle statistické pravděpodobnosti v letadle hned několik. Je jen otázka, jestli zrovna při Vašem letu narazí na něco, co se jim budete pokoušet marně vysvětlovat a nebo budete mít štěstí.

5 0
možnosti

J58a36n 77J22e33l76í65n53e34k

20. 11. 2019 18:24

Tak pěkná žena a přitom píše vulgarity. Proč?

1 8
možnosti
Foto

Tak to pardón, já jsem občas jak dlaždič.

4 0
možnosti

J98i62r80i 80S25m53i26t24e10k

20. 11. 2019 18:07

Práce je to náročná, není to pro každého, už jenom ten čas, který člověk stráví cestou na letiště a z letiště,plus psychika a stress.Co třeba turbulence ,zrovna při cestě do New Yorku jsem zažil tak půlhodinovou,V UK žijí asi 13 roků a musím říct, jak tady někdo psal o těch anglických výrazech, že se to tak zafixuje, že se to i blbě překládá do češtiny, prostě je to automaticky originální slovo. Slečně přeji mnoho šťastných letů, vzletů a příletůR^

6 0
možnosti
Foto

P27e37t69r 33N75a18j61e18r

20. 11. 2019 17:43

A na co koukáš na Netflixu nejraději? U mě je to Stranger Things.

1 0
možnosti

Samozřejmě chápu, že slečna už nejspíš i přemýšlí anglicky a v jejím oboru češtinu moc nepoužije, ale pokud se rozhodla psát v češtině, mohla by se toho držet. Hodně těch výrazů je zbytečných, místo jet lag se už desítky let používá termín pásmová nemoc, crew je jednoduše posádka a senior je nejspíš její vedoucí... Nejsem nějaký neústupný bojovník za každé slovo, sám v práci používám angličtinu více než češtinu, ale to vyprávění je moc zajímavé a škoda jej zbytečně kazit...

3 3
možnosti
Foto

Díky za přečtení, mně příjde, že po 5 letech v UK, neumím pořádně ani anglicky, ale čeština začala taky pokulhávat:) Jinak jet lag, jako pásmová nemoc se mi moc nezamlouvala, ale ostatní slova, co jste zmínil jsem samozřejmě mohla napsat více srozumitelně. Jsem už na to z práce bohužel zvyklá a v češtině mi ty pojmy nejdou přes pusu.

5 0
možnosti

J89i33r82i 83T87i50c85h23y

20. 11. 2019 16:33

Kdyz letate pro Norwegian, umite norsky?

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS